Τα εμπορεύματα που αποστέλλονται από το κατάστημά μας, φροντίζουμε να είναι σε άψογη κατάσταση! Αν για κάποιο λόγο δεν σας ικανοποιούν ή έχει γίνει κάποια ζημιά κατά την μεταφορά τους, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να φροντίσουμε για την επίλυση του ζητήματος, που έχει προκύψει. Το χρονικό περιθώριο για επιστροφές - αλλαγές είναι δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες. Αν το λάθος είναι δικό μας, τα έξοδα αντικατάστασης θα επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε αντίθετη περίπτωση, τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.